سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

آمریکا بازنده اصلی تحولات منطقه

دبیر شورای عالی امنیت ملی:
آمریکا بازنده اصلی تحولات منطقه است
منبع:شبکه ایران
جلیلی با اشاره به مواضع چند ماه اخیر آمریکا در قبال تحولات منطقه تاکید کرد: استیصال، تناقض و فریب به روشنی در صحبت‌های اوباما مشهود است.ادامه خبر.....

بنزین فردا شب در کارتهای سوخت

سهمیه بنزین خردادماه فردا شب در کارت‌های سوخت
منبع:شبکه ایران
60 لیتر بنزین سهمیه‌ای با قیمت 400 تومان و سهمیه گازوئیل خودروهای دیزلی 31 اردیبهشت به کارت‌های سوخت واریز می‌شود.

به گزارش شبکه ایران سهمیه‌های بنزین خرداد ماه تا ساعت 24 فردا شب 31 اردیبهشت به کارت‌های هوشمند سوخت واریز می‌شود.

همچنین در خردادماه سهمیه بنزین موتورسیکلت‌ها و برخی از خودروهای خدماتی و عمومی همچون روال گذشته تثبیت خواهد شد، ضمن آنکه خرداد ماه امسال 500 لیتر سهمیه بنزین با نرخ آزاد (700 تومانی) برای خودروها در نظر گرفته شده است.

با هدفمندشدن یارانه سوخت مصرف بنزین کشور هم اکنون سیر نزولی دارد به طوری که در فروردین ماه مصرف بنزین کشور نسبت به تعطیلات نوروزی حدود 25 درصد در روز کاهش یافت.

 مطابق با آمارهای رسمی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، هفته جاری متوسط مصرف روزانه بنزین و گازوییل کشور حدود 3 درصد کاهش یافته است به طوریکه مصرف بنزین به 56 میلیون رسید.

در همین حال محمدرضا فرزین دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها هفته جاری اعلام کرده است: دولت در سالجاری قصد تغییر قیمت حامل‌های مختلف انرژی را ندارد.

همزمان با اجرای قانون هدفمند کردن یارانه‌ها از 28 آذر سال 89، عرضه بنزین و گازوییل دو نرخی در جایگاه‌های سراسر کشور آغاز شد، به گونه‌ای که بنزین سهمیه ای 400 تومان، بنزین آزاد 700 تومان، گازوییل سهمیه ای 150 تومان و گازوییل آزاد 350 تومان در جایگاه‌ها عرضه می‌شود.


حیدرقلی نژاد و حسین خانی حذف شدند

کشتی قهرمانی آسیا - ازبکستان/

حیدر‌قلی‌نژاد و حسین‌خانی حذف شدند
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: یاسر حیدرقلی‌نژاد و مصطفی حسین‌خانی از دور رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا حذف شدند.

به گزارش باشگاه خبری فارس «توانا»، بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا از ظهر امروز (پنجشنبه) در سالن یانوف آباد مجموعه پنیس گاردز شهر تاشکند آغاز شد که نمایندگان کشورمان در اوزان 55 و 66 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان از دور مسابقات حذف شدند.
در 55 کیلو یاسر حیدرقلی‌نژاد در دور اول چو یوان چانگ از تایوان را در 2 تایم با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد اما در دور دوم مقابل وو جو لی از کره‌جنوبی شکست خورد. شکست کشتی‌گیر کره‌ای مقابل اینابه از ژاپن در مرحله بعد و عدم راه‌یابی به فینال موجب حذف حیدرقلی‌نژاد شد.
در 66 کیلو نیز مصطفی حسین‌خانی در دور نخست مقابل اینوکینتی اینوکینتیف از قرقیزستان در 3 تایم با نتیجه 4 بر 4 شکست خورد و با شکست حریف قرقیز در دور بعد از گردونه رقابت‌ها حذف شد.


وضع فعلی عدالت مطلقا راضی کننده نیست

رهبر انقلاب در دومین نشست اندیشه‌های راهبردی تاکید کردند:
وضع فعلی عدالت مطلقا راضی‌کننده نیست؛ لزوم پرهیز از "مونتاژ" در تحصیل نظریه اسلامی عدالت
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: دومین نشست اندیشه های راهبردی در جمهوری اسلامی، صبح امروز با "موضوع عدالت " و با هم اندیشی و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از اندیشمندان، متفکران، استادان و محققان دانشگاهی و حوزوی برگزار شد.ادامه خبر.....


یک راس میش وحشی سه بره سالم زایید

رییس اداره محیط زیست کنارک:
یک راس میش وحشی در پدیده ای نادر سه بره سالم زایید
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
چابهار _ رییس اداره حفاظت محیط زیست کنارک گفت: میش وحشی در محیط طبیعی معمولا تک یا دو بره زا است اما یک راس میش وحشی در محیطی غیرطبیعی(آغل) در این شهر سه بره (دو ماده و یک نر) سالم زایمان کرد. ادامه خبر.....

قاهره اشتباه کرد که 30 سال با تهران رابطه نداشت

البرادعی:
بشدت مخالف مشی "بوش" در قبال ایران بودم/ قاهره اشتباه کرد که 30 سال با تهران رابطه نداشت
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- مدیرکل سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی و نامزد ریاست جمهوری مصر اظهار داشت: من بشدت مخالف مشی و روشی بودم که در دوران بوش در مورد ایران جاری بود. ادامه خبر.....

یامین پور به تلویزیون میآید

در برنامه «رو به فردا»؛
یامین‌پور دوباره به تلویزیون می‌آید
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: یامین‌پور از مجریان تلویزیون در دانشگاه تهران اعلام داشت که از یک خردادماه با برنامه رو به فردا در تلویزیون حاضر خواهد شد.ادامه خبر.....

 

قتل عام خانوادگی در شیراز

جزئیات قتل عام خانوادگی در شیراز

منبع:خبرگزاری برنا

جزئیات قتل 6 عضو یک خانواده در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی فاش شد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، عصر روز چهارشنبه هفته گذشته مردی 40ساله به اسم شهرزاد در حالیکه کنترل خود را از دست داده بود، وارد خانه پدری شده و بدون علت به طرف پدرش شلیک کرد.وی سپس دیوانه وار مادرش را نیز که در جلوی در قرار داشت، به رگبار بست.پس از این اتفاق مرد مسلح وارد اتاق برادرش شد و برادر، همسرش و سه فرزند او را به رگبار بست.مرد عصبانی پس از این موضوع بلافاصله از محل فرار کرد. ادامه خبر.....


نامزد جانشینی کفاشیان

اختصاصی برنا/ تحرکات تازه در هیأت رییسه فدراسیون

مهدی تاج نامزد جانشینی کفاشیان

منبع:خبرگزاری برنا

نایب رییس فدراسیون فوتبال نامزد ریاست این فدراسیون برای انتخابات دوره آینده خواهد شد.
به گزارش سرویس ورزشی برنا، مهدی تاج نایب رییس اصفهانی فدراسیون فوتبال در انتخابات آینده نامزد سمت ریاست این فدراسیون خواهد شد.

تاج که هم اکنون نایب رییس اول فدراسیون فوتبال است، در جلسه هیات رییسه فدراسیون صراحتا موضوع نامزدی خود را اعلام کرده است.

علاوه بر تاج، علی کفاشیان نیز یکی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال خواهد بود. البته در صورتی که کفاشیان به هر علتی حاضر به حضور در انتخابات نشود، علی فتح الله زاده خویی رسما نامزد ریاست فدراسیون فوتبال می شود.

بحث دورخیز تاج برای جانشینی کفاشیان به سوژه مهم اعضای هییت رییسه مبدل شده است و یک منبع آگاه خبری ضمن تائید این موضوع به برنا گفت: خود کفاشیان هم این موضوع را می داند اما واکنش خاصی نشان نداده است.

شایان ذکر است انتخابات فدراسیون فوتبال دی ماه سال جاری برگزار خواهد شد.


بان کی مون جوابگوی جنایات بحرین

گزارش فارس از طومار محکومیت کشتار مردم بحرین در نمایشگاه کتاب؛
دبیرکل سازمان ملل خود را آماده پاسخگویی جنایات بحرین کند
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب تهران به‎گونه‌ای شلوغ است که مردم برای امضا کردن طومار محکومیت جنایات آل‎خلیفه و آل‎سعود دقایقی را معطل می‌شوند؛ آنها خواستار پاسخگویی آقای بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به جنایات بحرین هستند.ادامه خبر.....