سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

نخستین عمل لاپاراسکوپیک هیسترکتومی در شیراز

نخستین عمل لاپاراسکوپیک هیسترکتومی توسط جراح شیرازی انجام شد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
شیراز - نخستین عمل جراحی لاپاراسکوپیک هیسترکتومی با استفاده از Single Port (ایجاد تنها یک برش) برای اولین بار در کشور در اعمال جراحی زنان توسط دکتر سعید البرزی ، در بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز انجام شد. ادامه خبر.....

سقوط هواپیمای آموزشی-نظامی در تبریز

یک هواپیمای آموزشی - نظامی در تبریز سقوط کرد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- یک فروند هواپیمای آموزشی - نظامی صبح شنبه در حین ماموریت بدلیل نقص فنی در تبریز سقوط کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این هواپیمای آموزشی در حین ماموریت دچار نقص فنی شد که خلبان با مهارت توانست هواپیما را از سطح شهر منحرف کند.
براساس این گزارش در این سانحه خلبان هواپیما با استفاده از چتر نجات از سانحه جان سالم برد.

اختلاس بی سابقه 2800 میلیارد تومانی

جزئیات تکان‌دهنده از چهار سال اختلاس بی‌سابقه 2800 میلیارد تومانی/ گروه ملی فولاد و یک بانک را با همین پول خریدند
منبع:رجا نیوز

 

مدیرعامل بانک صادرات در حالی که شوک اختلاس بی‌سابقه سه هزار میلیارد تومانی با سوء استفاده از اسناد این بانک افکار عمومی را به شدت تحت تأثیر قرار داده است، صبح امروز (جمعه) به جمع خبرنگاران آمد. وی در نشست خبری خود، جزئیات جدید و تکان دهنده‌ای از این ماجرا را بیان کرد که جای تأسف عمیق برای شبکه بانکی کشور و نهادهای نظارتی دارد.ادامه خبر.....


گفتگو با سرمربی تیم ملی جوانان هندبال بانوان

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال بانوان در گفتگو با شبکه ایران
انتظارش را نداشتیم فدراسیون تا این حد ما را حمایت کند/اردویمان دیر شروع شد
منبع:شبکه ایران
غزاله ناظم سرمربی تیم ملی جوانان هندبال بانوان در آستانه اعزام این تیم به بازی های آسیایی گفت: انتظارش را نداشتیم فدراسیون تا این حد ما را حمایت کند.ادامه خبر.....

خشم مردم عراق از اظهارات بارزانی

خشم مردم عراق از اظهارات بارزانی
منبع:شبکه ایران
اظهارات رییس اقلیم کردستان عراق درباره تمدید حضور نیروهای اشغالگر آمریکایی درخاک عراق، خشم و نارضایتی مردم و همچنین مخالفت نمایندگان مجلس عراق را برانگیخت.
به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از شبکه خبری العالم ، مسعود بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق طی اظهارات اخیر خود خواستار باقی ماندن نیروهای آمریکایی درخاک عراق بعد از پایان مهلت مقرر براساس توافقنامه امنیتی میان بغداد و واشنگتن به بهانه ناتوانی نیروهای عراقی درحفظ امنیت عراق شد.
"قاسم الأعرجی" عضو ائتلاف ملی عراق روز پنجشنبه در مصاحبه با العالم گفت: درخواست های مطرح شده برای ماندن نیروهای اشغالگر درخاک عراق، بهانه های لازم را به آمریکا خواهد داد و واشنگتن همواره برای دستیابی به اهداف خود در صدد ترساندن گروه های سیاسی عراق است.
وی برخی گروه های سیاسی عراق را به اجرای خواسته های آمریکا متهم کرد.
الاعرجی افزود: ارزیابی وضعیت سیاسی عراق نشان می دهد که اغلب گروه های سیاسی عراق موضع خود را در قبال مخالفت با تمدید نیروهای آمریکایی مشخص کرده اند.
وی اظهار داشت: موضع بارزانی تاثیر مهمی بر رویکرد کلی گروه های سیاسی عراق در قبال حضور نظامیان آمریکایی درعراق ندارد.
"باقر جبر الزبیدی" رییس فراکسیون پارلمانی " المواطن " به العالم گفت: اظهارات این چنینی اهمیتی ندارد و آن چه برای ما مهم است ، احترام به توافقنامه امنیتی امضا شده میان بغداد و واشنگتن است.
 وی افزود: مردم عراق در این باره اتفاق نظر دارند که ادامه حضور نیروهای آمریکایی دراین کشور به حاکمیت ملی عراق ضربه می زند و این نیروها باید هرچه سریعتر از خاک این کشور خارج شوند.
اظهارات بارزانی همچنین با خشم و نارضایتی عامه مردم عراق روبرو شده است و بسیاری از شهروندان عراقی در گفت وگو با شبکه العالم اعلام کردند که اظهارات وی غیرمسوولانه است و منفعت عراق دراین است که نیروهای آمریکایی هرچه سریعتر از این کشور خارج شوند.


کشف بیش از 24 هزار حبه قرص محرک جنسی

بیش از 24 هزار حبه قرص محرک جنسی کشف شد

منبع:خبرگزاری برنا

 

با پیگیری ماموران مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی انتظامی استان کرمانشاه، یک محموله داروهای‌قاچاق شناسایی و بیش از 24 هزار حبه انواع قرص‌های محرک جنسی کشف و ضبط شد.ادامه خبر.....


فقط معصومان رویای صادقه میبینند

بررسی حقیقت خواب و رویای رایج در متن سریال‌های ایرانی/3

عالم ماورا اینقدر بی در و پیکر نیست!/فقط معصومان رویای صادقه می‌بینند

منبع:خبرگزاری برنا

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: باید دانست که اینطور نیست دیدن رویای صادقه به راحتی برای هر فردی پیش بیاید و عالم ماورا بی قانون و بی در و پیکر نیست.ادامه خبر.....


استفاده از سبزی تا اطلاع ثانوی ممنوع

رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت:
استفاده از سبزی در رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد
منبع:خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس: استفاده از سبزی در رستوران‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع شد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت بیماریهای واگیر وزارت بهداشت گفت: با توجه به اینکه کانون‌های انتقال بیماری وبا، مزارع کشاورزی هستند، استفاده از سبزی در رستوران‌ها و اغذیه فروشی‌ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ادامه خبر.....

 

آتش بس با تروریست های پژاک فعلا مفهومی ندارد

70 کشته و زخمی پژاک در عملیات روزگذشته سپاه؛
سخنگوی سپاه: آتش‌بس با تروریست های پژاک فعلا مفهومی ندارد
منبع:خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس: سخنگوی سپاه: آتش‌بس با تروریست های پژاک فعلا مفهومی ندارد

خبرگزاری فارس: سخنگوی سپاه در عملیات شمال غرب با اشاره به درخواست آتش بس گروهک تروریستی پژاک گفت: خواسته ما این است که آنها ابتدا مرزهای ما را ترک کنند و در حال حاضر اعلام آتش بس مفهومی ندارد.


امام موسی صدر در زندانهای لیبی

ابوطالب در گفت‌وگو با فارس:
طبق آخرین اخبار امام موسی صدر در زندان‌های لیبی جابجا می‌شود
سندی بر شهادت امام موسی وجود ندارد
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته پیگیری وضعیت امام موسی صدر در مجلس هفتم گفت: آخرین اخبار نشان می‌دهد که امام موسی صدر زنده است و در زندان‌های لیبی جابجا می‌شود.ادامه خبر.....