سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

دست دوستی امت اسلامی

رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس جمهور گینه بیسائو:
امت اسلامی در هر نقطه‌ای باید دست دوستی و اتحاد به هم بدهند
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: امت اسلامی مجموعه‌ای عظیم و پراستعداد است و باید در هر نقطه‌ای که هستند، دست دوستی و اتحاد به هم بدهند.ادامه خبر.....


تهران تسلیم خواستههای آمریکا و اسرائیل نمیشود

هشدار "فیدل کاسترو " به اوباما:
تهران تسلیم خواسته‌های آمریکا و اسرائیل نمی‌شود
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: رهبر انقلاب کوبا با تاکید بر این موضوع که تهران تسلیم خواسته‌های آمریکا و اسرائیل نمی‌شود رئیس‌جمهور آمریکا را به اجتناب از حمله به ایران و جلوگیری از وقوع یک جنگ بزرگ دعوت کرد.


دستگاه های دولتی شکایت خود از نشریات پس می گیرند

وزیر ارشاد: دستگاه های دولتی مکلفند شکایت خود از نشریات را پس بگیرند
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران - وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دستگاه های دولتی مکلف شده اند تا شکایت های خود را از روزنامه ها و نشریات پس بگیرند.

پیوستن چهار فروند زیردریایی پیشرفته به ناوگان نیروی دریایی

در راستای تامین امنیت منطقه خلیج فارس و دریای عمان؛
چهار فروند زیردریایی پیشرفته به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران - با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریاییارتش جمهوری اسلامی ایران، 4 فروند زیر سطحی پیشرفته غدیر روز یکشنبه به ناوگان نیروی دریایی ارتش پیوست.

تبعیت از حکم حاکم شرع در مساله رویت هلال

حجت‌الاسلام فلاح‌زاده:
تبعیت از حکم حاکم شرع در مساله رویت هلال بر همگان لازم است.
منبع:خبرگزاری رسا


خبرگزاری رسا ـ مسؤول ستاد ترویج احکام گفت: اگر در مسأله رؤیت هلال ماه اختلاف پیش آید و از طرق مختلف رؤیت، هلال ماه ثابت نشود، اما برای حاکم شرع و ولی امر ثابت شود و براساس آن حکم کند، تبعیت از آن بر همگان لازم است. ادامه خبر.....



شرایط ثبت نام مشمولان در دانشگاهها

شرایط ثبت نام مشمولان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی
منبع:پایگاه خبری نیروی انتظامی
گروه ناجــــــــا-،سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی شرایط و مقررات ثبت نام مشمولان در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سال 1389 را اعلام کرد. ادامه خبر.....

کشف بیش از 6 تن موادمخدر

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی خبر داد:
کشف بیش از 6 تن موادمخدر
منبع:پایگاه خبری نیروی انتظامی
گروه استان ها - تیم های اطلاعات و عملیات پلیس خراسان رضوی از ابتدای سال جاری تاکنون شش هزار و 155 کیلوگرم انواع موادمخدر کشف کردند. ادامه خبر.....

ایران ، قهرمان مسابقات والیبال آسیا

ایران ، قهرمان مسابقات والیبال آسیا

منبع:واحد مرکزی خبر

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی برابر چین قهرمانی خود را در avc کاپ تکرار کرد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

به گزارش واحد مرکزی خبر ، در دیدار پایانی این مسابقات که عصر امروز در ورزشگاه الغدیر ارومیه برگزار شد تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در 3 گیم پی در پی با نتایج مشابه 25 بر 18 ، تیم ملی چین را در هم شکست و به مقام قهرمانی مسابقات والیبال جام مردان آسیا دست یافت .

این مسابقات با شرکت 8 تیم برتر آسیا شامل تیم کشورهای چین تایپه ، ایران ، هندوستان ، چین ، کره ، قزاقستان ، استرالیا و ژاپن برگزار شد .

این مسابقات از 10 مرداد در ارومیه آغاز شده بود و تا امروز ادامه داشت .

اولین دوره این مسابقات در تایلند برگزار شد که تیم ملی کشورمان در آن دوره قهرمان شد و کره و چین دوم و سوم شدند .


شرکت ایرانی برنده مناقصه نفتی

شرکت ایرانی برنده مناقصه نفتی هند

منبع:واحد مرکزی خبر

مدیرکل دفتر توسعه صادرات خدمات سازمان توسعه تجارت ایران از موفقیت یک شرکت ایرانی صادرکننده خدمات فنی و مهندسی در بزرگترین مناقصه در کشور هند خبر داد.

اخبار چند رسانه ای واحد مرکزی خبر به نقل از شابا : محمدحسن مهدی پور افزود: یکی از شرکت های معتبر در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی با حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و برخلاف تحریم های اعمال شده علیه کشورمان توانست با کنار زدن رقبای تجاری خود برنده بزرگ ترین مناقصه در کشور هند به ارزش 225 میلیون دلار شود.

وی گفت: این طرح به صورت EPCIC که شامل همه فعالیت های مهندسی ، خرید ، ساخت ، نصب و راه اندازی مربوط به 3 سکوی سرچاهی است به مدت 12 ماه و به صورت فوق العاده سریع انجام شده است.

مهدی پور تصریح کرد : این طرح علاوه بر افزایش صدور خدمات فنی و مهندسی ، امکان تداوم و حفظ حضور دیگر شرکت های ایرانی را در منطقه فراهم خواهد کرد.


افزایش صادرات بنزین ترکیه به ایران

بدون توجه به تحریم‌ها؛
ترکیه صادرات بنزین به ایران را افزایش داد
منبع:شبکه ایران
اعمال تحریم‌های جدید امریکا و متحدانش علیه ایران هم نتوانست شرکای اقتصادی ایران را از بازار پرمنفعت ایران بازدارد بطوری که وزیر انرژی ترکیه با تاکید بر اینکه تحریم‌های شورای امنیت تاثیری بر روابط تجاری آنکارا_تهران نخواهد گذاشت، گفت: ما همچنان به مبادلات نفتی با ایران ادامه می دهیم و نفت می‌خریم و بنزین می‌فروشیم.ادامه خبر.....