سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

پاسخ دانشجویان به نامه کاردار لندن در تهران

اختصاصی فارس/
پاسخ دانشجویان حامی قیام محرومین انگلیس به نامه کاردار لندن در تهران
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: هسته مرکزی دانشجویان حامی محرومین انگلیس و تجمع کنندگان مقابل سفارت این کشور با انتشار نامه‌ای به نوشته اخیر جین ماریوت، کاردار سفارت انگلیس پاسخ دادند.ادامه خبر.....

 

دلم برای استیلی میسوزد

پروین در گفت‌وگو با فارس:
دلم برای استیلی می‌سوزد؛ آقای عباسی رسیدگی کنید
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: علی پروین گفت: از آقای عباسی درخواست می‌کنم به وضعیت پرسپولیس رسیدگی کنند.

علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل مس سرچشمه اظهار داشت: متاسفانه این تیم هنوز در حاشیه است و نمی‌دانم چرا وضعیت پرسپولیس درست نمی‌شود. دلم به حال این بنده خدا حمید استیلی می‌سوزد.

وی افزود: پرسپولیس به جز 20 دقیقه بازی خوبی انجام نداد و اگر این طور پیش برود عاقبت خوشی در انتظار این تیم نخواهد بود. سابقه نداشته که 4 بازی همپای استقلال داشته باشیم و 10 امتیاز از آنها عقب باشیم. البته می‌دانم استقلال امروز چهارمین بازی خودش را انجام می‌دهد. نمی‌دانم باید چه طور پرسپولیس را جمع و جور کرد. فکری به حال هواداران پرسپولیس بکنید. مردم چه گناهی کرده‌اند؟

پروین گفت: نمی‌دانم آقای عباسی اتفاقات پرسپولیس را می‌بیند یا خیر، من از آقای عباسی سؤال می‌کنم شما کجا هستید؟ لطفا رسیدگی کنید. آقای عباسی! مردم ناراحتند. آقای عباسی! هواداران پرسپولیس ناراحت هستند. اینها را تکرار می‌کنم تا زودتر به این موضوع رسیدگی شود. اگر دست روی دست بگذاریم شاید اوضاع بدتر شود.


انجام مرحله اول طرح عارضه یابی مشکلات صنایع در شهرستان فسا

مرحله اول طرح عارضه یابی مشکلات صنایع فارس در شهرستان فسا انجام می شود
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
قائم مقام شرکت شهرک های صنعتی فارس گفت: مرحله اول طرح عارضه یابی مشکلات صنایع و ارائه مشاوره رایگان به واحدهای صنعتی با عنوان سفیر صنعت از امروز در شهرستان فسا انجام خواهد شد. ادامه خبر.....

از ورود افراد فاقد حکم قضایی به منازل خود جلوگیری کنید

از ورودافراد به منازل خود بدون حکم قضایی برای جمع آوری ماهواره جلوگیری کنید
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
شیراز-جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت:از شهروندان تقاضا می شود با توجه به اینکه قانون وظیفه جمع آوری ماهواره را برای نیروی انتظامی تعریف کرده از ورود افرادی که فاقد حکم قضایی، خودرو نیروی انتظامی و کارت شناسایی هستند به منازل خود جلوگیری کنند. ادامه خبر.....

مرد آمریکایی سر پسر معلولش را برید

مرد آمریکایی سر پسر معلولش را برید
منبع:جام جم آنلاین
جام جم آنلاین: مردی در ایالت لوئیزیانای آمریکا سر پسر معلول هفت ساله‌اش را از گردن جدا کرد.

به گزارش ایسنا، پلیس این مرد 30 ساله را به دلیل آزار پسرش و قطعه قطعه کردن او دستگیر کرد.

شواهد نشان می‌دهد این مرد پس از این که سر پسرش را در سینک ظرفشویی می‌برد، دست و پاهایش را نیز جدا کرده و او را داخل سطل زباله می‌اندازد.

مادر این پسر هفت ساله به پلیس گفت: پسرم به دلیل این که سه ماه زودتر به دنیا آمده دچار معلولیت شده و قادر به صحبت‌کردن نیز نبوده است.

این مرد به پلیس گفت: به جایی رسیدم که از نگهداری پسرم خسته شدم چون او به مراقبت‌های زیادی نیاز دارد.

این قاتل در سال 2005 نیز به مدت 10 روز به دلیل دزدی به زندان افتاده بود.


خالی کردن صندوق کمیته امداد در روز روشن!

خالی کردن صندوق کمیته امداد در روز روشن! + فیلم

منبع:خبرگزاری برنا

سارقی که صندوق های کمیته امداد را خالی می کرد در مواجهه با گزارشگر صدا و سیما گفت نگران است تهیه گزارش باعث زیاد شدن دست در حرفه او شود!
 
سرویس اجتماعی برنا/
معتادی که به اعتراف خودش برای تهیه شیشه و کراک صندوق های صدقات کمیته امداد را خالی می کرد، وقتی به طور اتفاقی با گزارشگر صدا و سیما روبرو شد،گفت نگران است تهیه گزارش از او باعث شود که افراد دیگری هم کار او را در پیش بگیرند و به اصطلاح، دست زیاد شود!

به گزارش برنا نکته تعجب آور ماجرا آنجا بود که سارق مذکور در کمال آرامش و خونسردی و  جلوی چشم مردم، صندوق‌ها را خالی می کرد و کسی هم متعرض او نمی شد.

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید.


مرد شیشه ای: 50 میلیون میگیرم طلاق میدهم

در مجتمع قضایی شهید محلاتی چه می‌گذرد؟/4

مرد شیشه‌ای: 50 میلیون می‌گیرم طلاق می‌دهم

منبع:خبرگزاری برنا

در حالی که مصرف مواد مخدر صنعتی همسرم ثابت شده، به من پیشنهاد داده 50 میلیون به او بدهم تا به طلاق رضایت دهد. ادامه خبر.....


دایی: بیمارستان بودم، نتوانستم به نشست خبری بیایم

در گفت‌وگو با فارس
دایی: بیمارستان بودم، نتوانستم به نشست خبری بیایم
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن گفت: به دلیل کسالت و رفتن به بیمارستان نتوانستم در نشست خبری حضور پیدا کنم.

علی دایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره غیبتش در نشست خبری امروز اظهار داشت: از رسانه ها و مسئولان سازمان لیگ عذرخواهی می کنم.

وی افزود: شب گذشته که از مراسم یادبود حجازی به منزل رفتم به دلیل سردرد و حالت تهوع تا صبح بیدار بودم و در نهایت به بیمارستان رفتم. به دلیل اینکه شب گذشته بیدار بودم صبح خواب بودم و در شرایطی نبودم که بتوانم اطلاع دهم نمی توانم در نشست شرکت کنم.

دایی در مورد بازی فردا با نفت تهران گفت: نفت تیم قابل احترامی است. ما آخرین تیمی بودیم که تمرینات را شروع کرد و برای رسیدن به آمادگی نیاز به زمان داریم. تمام تلاش خود را می کنیم تا در بازی با نفت موفق باشیم.


واکنش کاردار سفارت انگلیس به دانشجویان معترض ایرانی

با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل خبرگزاری فارس صورت گرفت؛
واکنش کاردار سفارت انگلیس به دانشجویان معترض ایرانی + تصویر نامه
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: جین ماریوت، کاردار سفارت انگلیس در تهران با انتشار نامه‌ای خطاب به مدیر عامل خبرگزاری فارس نسبت به نامه ارسالی دانشجویان دانشگاه‌های تهران واکنش نشان داد.ادامه خبر.....


قدردانی سومالی از کمک های ایران

نخست وزیر سومالی در گفت و گو با ایرنا مطرح کرد:
قدردانی سومالی از کمک های ایران به قحطی زدگان
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
موگادیشو – نخست وزیر جمهوری سومالی با قدردانی از ارسال محموله های کمکهای بشردوستانه جمهوری اسلامی ایران در ماه مبارک رمضان برای مردم قحطی زده این کشور، گفت: کمکهای سخاوتمندانه رهبر، دولت و مردم ایران برکت و فراوانی را برای این کشور محروم و کم برخوردار به ارمغان خواهد آورد. ادامه خبر.....