سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

تجمع دانشجویان ایرانی حامی قیام وال استریت

کاپیتالیسم به بن‌بست رسیده و سرانجامی جز فروپاشی ندارد
گزارش کامل فارس از تجمع دانشجویان ایرانی حامی قیام وال استریت
منبع:خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس: گزارش کامل فارس از تجمع دانشجویان ایرانی حامی قیام وال استریت

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه‌های تهران در حمایت از قیام وال استریت، امروز در مقابل سفارت سوئیس(دفتر حافظ منافع آمریکا در ایران) تجمع کردند. ادامه خبر.....


آتش سوزی بزرگترین برج غرب تهران خاموش شد

آتش سوزی بزرگترین برج غرب تهران خاموش شد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- آتش نشان های تهرانی آتش سوزی در یکی ازبزرگترین برج های مسکونی- تجاری غرب تهران را خاموش کردند و حداقل100 تن را که در آتش گرفتار آمده بودند ، نجات دادند.
آتش سوزی مقارن ساعت 12 و 51دقیقه امروز- پنجشنبه - دربرج شبیه به پلکان " نگین رضا" در شمال میدان صادقیه رخ داد که نزدیک به 30 طبقه دارد.
زمانی که آتش سوزی شروع شدبه گفته شاهدان 35 بچه در یک میهمانی به مناسبت تولد دوستشان در رستورانی در برج شرکت کرده بودند و جمعیت زیادی نیز در حال خرید بودند و در مراکز و دفاتر تجاری نیز عده ای مشغول به کار بودند .
شاهدان گفتند: تا قبل ازرسیدن آتش نشان ها ، آنهایی که می توانستند برج را ترک کردند و آتش نشان ها هم حداقل 25 نفر و از جمله شماری از کودکان را از میانه آتش و دود خارج کردند و برای دریافت خدمات درمانی در صورت لزوم ، به آمبولانس فوریت های پزشکی تحویل دادند.
دراین آتش سوزی به کسی آسیبی جدی نرسید . آتش نشان ها برای خاموش کردن آتش حداقل چهار ساعت تلاش کردند.
آتش سوزی از یک رستوران سنتی در طبقه همکف برج شروع شدو تعدادی از طبقات را نیز دربرگرفت و خسارات قابل توجهی به بارآمد که برآورد آن نیاز به بررسی کارشناسان دارد.
شدت آتش سوزی به حدی بود که به گفته یکی از آتش نشان ها در طبقه دوم برج و در آشپزخانه یکی از واحدها ، تعدادی از وسایل آشپزخانه را ذوب کرده بود.
این برج قبلا هم یکبار دچار آتش سوزی شده است.
به گفته سید علی رضا علوی رضوی، مسوول روابط عمومی سازمان آتش نشانی در این برج ملاحظات ایمنی رعایت نشده به گونه ای که حتی تابلویی که نشان از جهت ورود و خروج به طبقات باشد ، دیده نمی شود و وسایل اطفای حریق در دسترس نبود.
70 درصد واحدهای برج نگین تجاری و اداری است.ک/3

سرباز فداکار غریقی را نجات داد

سرباز فداکار غریقی را در رودخانه کرج نجات داد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
کرج- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: سرباز فداکاری که شاهد غرق شدن فردی در رودخانه کرج بود با به خطر انداختن جان خود وی را از مرگ حتمی نجات داد. ادامه خبر.....

عرضه لوح فشرده آثار ابوعلی سینا

عرضه لوح فشرده آثار ابوعلی سینا
منبع:جام جم آنلاین
جام جم آنلاین: به همت مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی در قم، لوح فشرده مجموعه آثار حکیم ابوعلی سینا برای نخستین بار در کشور به دو زبان فارسی و عربی منتشر شد.

مدیر بخش ارتباطات و تبلیغات مرکز نور روز یکشنبه ، هدف از تولید این مجموعه را عرضه یکجای مجموعه آثار ابوعلی سینا به جامعه علمی کشور عنوان کرد.

غلامرضا رحمانی افزود: متن کامل 77 عنوان کتاب، شرح، ترجمه و حاشیه در یکصد جلد در قالب 11 موضوع از جمله الهیات، نبوت، معاد، حکمت مشاء، حکمت عملی، طبیعیات، علوم غریبه، منطق، ادبیات، طب، ریاضیات، فیزیک و سیاست در باره حکیم ابوعلی سینا دراین لوح فشرده گنجانده شده است.

وی ارتباط میان کتب با شروح و ترجمه آنها در برنامه را از قابلیت های پژوهشی این لوح عنوان کرد وگفت: متن کامل 9 عنوان فرهنگ نامه در13 جلد به زبانهای فارسی، عربی، انگلیسی و فرانسوی از دیگر محتویات این برنامه است.

به گزارش ایرنا، جستجوی ساده و پیشرفته در متن و فهرست کتب، متن کامل قرآن با ترجمه فارسی و قابلیت جستجو درآیات، نمایش 24 قطعه فیلم مربوط به زندگی حکیم و شخصیت شناسی ابوعلی سینا و اطلاعاتی درباره کتب و مولفان برنامه از دیگر قابلیت های پژوهشی لوح فشرده مجموعه آثار حکیم ابوعلی سیناست.

 

یک میلیارد و 820 میلیون تومان سرگردان

یک میلیارد و 820 میلیون تومان سرگردان!/ سوال‎های بدیهی و پولی که از جیب «مشترک مورد نظر» می پَرد!

منبع:خبرگزاری برنا

اگر تنها 100 هزار نفر به طورمشترک در این مسابقه شرکت کرده و به 50 سوال پاسخ دهند،هر مشترک 18200 تومان باید پرداخت کند و 1 میلیارد و 820میلیون تومان به جیب اپراتور می رود.ادامه خبر.....


قرائتی: دختران زیبا خودشان را حفظ کنند

زیبایی در قرآن

قرائتی: دختران زیبا خودشان را حفظ کنند/من به درد آخوندی نمی‌خوردم!

منبع:خبرگزاری برنا

حجت الاسلام قرائتی درباره زیبایی گفت: خوشگلی معنایش حراجی نیست. بعضی از این دخترها تا فکر می‌کنند خوشگل هستند خودشان را حراج می‌گذارند.ادامه خبر.....


فست فودها بلای جان شهروندان شیرازی

متخصص قلب و عروق :
فست فودها بلای جان شهروندان شیرازی شده است
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
شیراز- رییس مرکز تحقیقات قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: متاسفانه فست فودها به بلای جان شهروندان شیرازی تبدیل شده و مردم این شهر از هر فرصتی برای خوردن فست فودها استفاده می کنند بدون آنکه به سلامت خود بیندیشند. ادامه خبر.....

نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ترور شد

شب گذشته؛
نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ترور شد
منبع:خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس: نماینده آیت الله سیستانی در کربلا ترور شد

خبرگزاری فارس: یکی از نمایندگان حضرت آیت الله سیستانی، شب گذشته در شهر مقدس کربلا ترور و به شهادت رسید. ادامه خبر.....


20 مهرماه در تاریخ کرمانشاه ثبت شد

حضور خیره کننده عاشقان ولایت در کرمانشاه؛
20 مهرماه سال 90 برای همیشه در تاریخ کرمانشاه ثبت ‌شد‌
منبع:خبرگزاری فارس
خبرگزاری فارس: 20 مهرماه سال 90 برای همیشه در تاریخ کرمانشاه ثبت ‌شد‌

خبرگزاری فارس: حضور با بصیرت کرمانشاهیان در استقبال از رهبری همه معادلات بیگانگان را از اساس به هم ریخت و برای همیشه اطمینان و قوت قلب را در دل مردمان دیار زاگرس‌نشینان جاری کرد.ادامه خبر.....

 

پیر شدن را به تعویق بیندازیم

پیر شدن را به‌تعویق بیندازیم
منبع:جام جم آنلاین
جام جم آنلاین: پیری اجتناب‌ناپذیر است، اما سرعت پیشروی آن ثابت نیست و سرعت زوال بدن می‌تواند تحت تاثیر برخی فاکتورها کندتر شود.ادامه خبر.....