سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

انتقاد رئیس سازمان ملی جوانان از برخی رسانه ها

انتقاد رئیس سازمان ملی جوانان از رفتار تخریبی برخی رسانه ها
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- رئیس سازمان ملی جوانان از رویکرد تخریبی برخی رسانه ها و محافل سیاسی علیه دولت انتقاد کرد. ادامه خبر.....

اعطای بورس یونسکو به یک زن ایرانی

بورس مشترک تحقیقاتی اورئال یونسکو به یک زن ایرانی اعطا شد

منبع:خبرگزاری مهر

بورس مشترک تحقیقاتی اورئال یونسکو که هر ساله به یک بانوی جوان محقق اختصاص می‌یابد امسال به دکتر لادن تیموری متخصص بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران تعلق گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، اعطای این بورس تحقیقاتی همه ساله از سوی یونسکو در اختیار یک نفر از زنان پژوهشگر جوان جهان در رشته های علوم زیستی، بیوتکنولوژی، داروسازی و فیزیولوژی قرار می‌گیرد.

محمدرضا سعیدآبادی دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو در ایران نیز با ارسال پیامی به وزیر بهداشت احراز این موفقیت را برای کشورمان تبریک گفت.

دکتر مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت ضمن ابراز خرسندی از موفقیت دکتر لادن تیموری متخصص بیوتکنولوژی انستیتو پاستور ایران، موفقیت این محقق زن ایرانی را به مردم کشور به خصوص جامعه پزشکی تبریک گفت.

به گزارش مهر، سازمان یونسکو هر ساله به زنان دانشمند جوان سراسر جهان به منظور پیشرفت علمی آنها و برای سال 2010 بورسیه اعطا می کند. این بورسیه تحقیقاتی با هدف ایجاد انگیزه جهت انجام تحقیقات در علوم زیستی، افزایش مشارکت زنان دانشمند در این زمینه و استفاده از نتایج مطالعات در رفع بحرانهای کنونی جهان به 15 دانشمندی که در زمینه علوم زیستی به تحقیق مشغولند اعطا می شود.

دوره استفاده از این تسهیلات 2 سال بوده و افراد واجد شرایط باید تحقیقات خود را در سطح دکتری و پسا دکتری و در زمینه های زیست، بیوشیمی، بیوتکنولوژی، کشاورزی، داروسازی و روانشناسی به انجام برسانند.


فرحناز ترکستانی رییس سازمان ملی جوانان شد

در حکمی از سوی رییس‌جمهور؛
فرحناز ترکستانی رییس سازمان ملی جوانان شد
منبع:خبرگزاری برنا
رییس‌جمهور در حکمی خانم فرحناز ترکستانی را به سمت معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان ملی جوانان منصوب کرد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری برنا به نقل از دفتر امور رسانه های ریاست جمهوری، رییس‌جمهور در حکمی فرحنار ترکستانی را به سمت معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان منصوب کرد.

متن کامل حکم به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم فرحناز ترکستانی
سلام علیکم
بر اساس اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و نظر به تعهد، تجارب، نشاط و تحرک جنابعالی به موجب این حکم به سمت "معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی جوانان" منصوب می‌شوید.

جوانان سرمایه اصلی کشورند و پیروزی‌ها و توفیقات بی‌بدیل ملت ایران در عرصه های سیاسی، فرهنگی، علمی، تحقیقاتی و ورزشی مرهون ایمان عمیق، اراده سترگ، موقع شناسی و حضور فعال آنها است.

در دوره جدید حیات بالنده سرزمین ایران که دوران جهش‌های بزرگ در مسیر تحقق اهداف بلند و آرمانی یک ملت سرافراز است، ایجاد فرصت‌های مناسب برای بروز خلاقیت‌ها و استعدادهای شگرف جوانان عزیز این مرز و بوم از طریق تمهید زمینه‌های مشارکت گسترده‌تر در اداره کشور و بهره‌گیری از فکر و اندیشه خلاق آنان اهمیتی مضاعف می‌یابد.

امیدوارم با همکاری سایر اعضای محترم شورایعالی جوانان و با استعانت از خداوند متعال در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) در انجام این مهم موفق باشید.

محمود احمدی نژاد
رییس جمهوری اسلامی ایران

ورزش جانبازان و معلولان ایران پرچمدار تلاش و کوشش

در پیامی به مناسب افتخارآفرینی کاروان محرم در بازی های پاراآسیایی
دکتر سعیدلو: ورزش جانبازان و معلولان ایران پرچمدار تلاش و کوشش در جهان است

منبع:پایگاه خبری ورزش ایران

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی افتخارآفرینی کاروان جانبازان و معلولان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو را به همه جانبازان سرافراز و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، درمتن پیام دکتر سعیدلو آمده است: موفقیت جوانان ایرانی در اولین دوره بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو یک بار دیگر ثابت کرد که ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تلاش و کوشش در جهان است.
بی تردید کسب مدال‌های رنگارنگ این جوانان غیور در میادین بین المللی مسئولیت دستگاه ورزش را نسبت به ورزش جانبازان و معلولان بیش از پیش می‌کند و باعث بارور شدن ایمان جوانان کشورمان در دیگر رشته های ورزشی برای فتح قله های بلند موفقیت خواهد شد.
پس از کسب مقام چهارم بازی های آسیایی گوانگژو توسط کاروان قربان تا غدیر، کسب مقام چهارم توسط کاروان محرم موجی دیگر از امید و شور را در میان آحاد جامعه به جریان درآورد. قطعا کسب اینگونه موفقیت ها در میادین ورزشی بارقه‌ای از امید و نشاط را در درون جامعه به ارمغان می‌آ‌ورد. جامعه‌ای که در آن ورزش و ورزشکار جایگاه ویژه‌ای دارد، قطعا جامعه‌ای پویا بوده و به رشد خواهد رسید.
اینجانب ضمن تشکر از تلاش و همت خستگی ناپذیر کادر فنی و ورزشکاران کشورمان کسب عنوان چهارمی بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو که به مانند موفقیت خیره کننده کاروان کشورمان در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگ زرین دیگری را در تاریخ ورزش ایران اسلامی رقم زد، به جامعه ورزشی و ملت شریف کشورمان تبریک عرض مینمایم.


تولید بمب هوشمند دارویی در کشور

معاون پژوهشی تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعلام کرد
تولید بمب هوشمند دارویی در کشور
منبع:خبرگزاری برنا
بمب هوشمند دارویی کشور با ترکیبی از دانش بیوتکنولوژی و رادیو دارو تا سال آینده تولید خواهد شد و فعالیت بالینی آن تا 22 بهمن امسال به نتیجه می‌رسد.ادامه خبر.....

متوسط قیمت 59 تومانی گاز خانگی

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در گفت‌وگو با فارس خبر داد:
متوسط قیمت 59 تومانی گاز خانگی با کف قیمت 20 تومان
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران از متوسط قیمت 59 تومانی گاز خانگی با کف قیمت 20 تومان برای دهک های اول و دوم خبر داد.ادامه خبر.....


جزئیات قیمت 22 تا 100 تومانی قیمت برق

در گفت‌وگوی اختصاصی با فارس اعلام شد:
جزئیات قیمت 22 تا 100 تومانی قیمت برق خانگی با متوسط قیمت 27.9 تومان
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: یک مقام مسئول گفت: متوسط قیمت برق برای مصارف خانگی 27.9 تومان تعیین شد و حداقل قیمت برای مصرف زیر 100 کیلوات ساعت هم 22 تومان است.ادامه خبر.....


اطلاعیه شماره 1 ستاد هدفمند کردن یارانه ها

اطلاعیه شماره 1 ستاد هدفمند کردن یارانه ها
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران-همزمان با عملیاتی شدن تعدیل و اصلاح قیمت ها، اطلاعیه شماره یک ستاد هدفمند کردن یارانه ها منتشر شد. ادامه خبر.....

اجرای قانون یارانه ها آغاز شد

گفت وگوی رییس جمهوری با مردم / مشروح
اجرای قانون یارانه ها از یکشنبه آغاز می شود
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران - رییس جمهوری در گفت وگوی زنده تلویزیونی با مردم از مقطع پایانی ماموریت دولت در اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها سخن گفت وبا اشاره به برنامه دولت برای اصلاح سیستم بانکی، مالیاتی و گمرک کشور از سال آِینده تصریح کرد که تعدیل و اصلاح قیمت ها یکشنبه وارد فاز عملیاتی می شود. ادامه خبر.....