سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

میلیونها سوری به حمایت از بشار اسد برخاستند

یک روز پس از سخنرانی رییس جمهور سوریه ؛
میلیون‌ها سوری به حمایت از بشار اسد برخاستند

خبرگزاری فارس: میلیون‌ها سوری در شهرهای متعدد سوریه با راهپیمایی و تجمع در میادین و محورهای اصلی، از بشار اسد و اصلاحات وی حمایت کردند.ادامه خبر.....

 

بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه منصوب

معارفه فردا صورت می‌گیرد؛
کمالوندی معاون اداری و مالی وزارت خارجه شد

خبرگزاری فارس: بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه منصوب شد و معارفه وی فردا چهارشنبه صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، به موجب حکمی از سوی علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه کشورمان بهروز کمالوندی به سمت معاون اداری و مالی این وزارتخانه منصوب شد.

در حکم انتصاب کمالوندی آمده است: نظر به خدمات صادقانه و تجربیات ارزنده‌ای که جنابعالی در مسئولیت‌های مختلف ابراز داشته‌اید به سمت معاون اداری و مالی منصوب می‌شوید.

کمالوندی پیش از این سفیر جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه و اندونزی بوده و در کارنامه سی ساله خود تجربه کار دیپلماتیک در کشورهایی چون سیرالئون، سوئد و اسپانیا را نیز داشته است.
وی همچنین به مدت 8 سال به عنوان مدیرکل در حوزه‌های امور اداری و نظارت و ارزیابی وزارت امور خارجه خدمت کرده و آخرین سمت وی پیش از این انتصاب معاون آمریکای وزارت خارجه بوده است.
کمالوندی از دیپلمات‌های با تجربه در دستگاه دیپلماسی کشور می‌باشد که به زبان‌های انگلیسی و اسپانیولی تسلط و با زبان عربی آشنایی داشته و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی دانشگاه تهران می‌باشد.
مراسم معارفه وی فردا چهارشنبه با حضور وزیر امور خارجه و کلیه مدیران این وزارتخانه برگزار می‌شود.


طرح هجرت سه از ابتدای تیرماه در مدارس فارس

طرح هجرت سه از ابتدای تیرماه امسال در مدارس فارس آغاز می شود
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد: طرح سازندگی هجرت سه از ابتدای تیرماه سال جاری در مدارس فارس آغاز می شود.
به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، معاون پژوهشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد استانی برگزاری این طرح گفت: برای اجرای هرچه مطلوب تر طرح هجرت سه در تابستان امسال به مدیران مدارس توصیه شده ترتیبی اتخاذ نمایند تا زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر دانش آموزان در طرح فراهم شود.
صمد طوبایی افزود: برنامه های مرتبط با این طرح باید به گونه ای اجرا شود تا از توانایی ها و ظرفیت های دانش آموزان در سطح گسترده تری استفاده گردد.
وی ادامه داد: شاداب سازی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد حس همکاری و مشارکت در تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تقویت مهارتهای اجتماعی و تربیتی از مهمترین آثار اجرای این طرح محسوب می شود.
مسوول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس نیز با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان از این طرح گفت: برای برگزاری هرچه مطلوب تر این طرح، زمینه همکاری بخش فرهنگی بسیج طلاب برای ارائه آموزش های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای سازندگی طرح هجرت سه فراهم شده است.
رسول سرافرازی افزود: استفاده حداکثری از اوقات فراغت و ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزان یکی از اهداف محوری این طرح است.ک/1

مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با ادغام وزارت ارتباطات

اختصاصی/در نامه‌ای به شورای نگهبان و شورای امنیت ملی اعلام شد؛
مخالفت ستاد کل نیروهای مسلح با ادغام وزارت ارتباطات به دلیل تبعات امنیتی
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: ستاد کل نیروهای مسلح و سازمان پدافند غیرعامل با ارسال نامه‌ای به شورای نگهبان و شورای عالی امنیت ملی نسبت به تبعات امنیتی ادغام وزارت ارتباطات با دیگر وزارتخانه‌ها هشدار داد.ادامه خبر.....


خاطره رهبر انقلاب برای روز پدر

خاطره رهبر انقلاب برای روز پدر/موقعیت امروز من شاید به خاطر دعای او باشد

منبع:خبرگزاری برنا 

 

ایشان ضمن توصیه به احترام و رفتار نیک با پدر و مادر، خاطره‌ای را بیان کردند که، شاید این موقعیتی که برای من پیش آمده، حاصل آن دعایی باشد که پدرم در حق من کرده است.
مقام معظم رهبری نسبت به پدر و مادر بسیار سفارش می‌کردند. گاهی پیش می‌آمد در مواقعی که فرصت داشتند و محافظان در خدمت ایشان جمع بودند، بین دو نماز،‌مطالب اخلاقی مختلفی را می‌فرمودند.

ایشان یک بار، ضمن توصیه به احترام و رفتار نیک با پدر و مادر، خاطره‌ای را بیان کردند و اشاره فرمودند که، شاید این موقعیتی که برای من پیش آمده، حاصل آن دعایی باشد که پدرم در حقّ من کرده است.

زمانی بود که پدر ایشان ناراحتی شدید چشمی داشتند و آن موقع، حضرت آقا ساکن قم بودند. پدرشان را برای معالجه به دکتر برده و آخرش نتیجه این شده بود که باید یک نفر همیشه از او مراقبت کرده و برای مطالعه و کارهای روزمره پدرشان، باید یک نفر به او کمک کند.

ایشان می‌فرمودند:

«من یک احساس سرگردانی شدید داشتم و دو راه برایم ممکن بود؛ یکی، ادامه سکونت در قم، که بسیار علاقه داشتم در قم بمانم و به تحصیلم ادامه دهم و دوم، رها کردن قم و رفتن به مشهد و مراقبت از پدرم. مدتها سرگردان بودم و نمی‌توانستم تصمیم بگیرم. " تا اینکه یک روز، به یکی از بزرگان برخورد می‌کنند و او جویای حالشان می‌شود. ایشان ماجرا را بیان می‌کنند و آن آقا در جواب می‌گوید: "شما این راه را انتخاب کن، برو مشهد و در خدمت پدر باش؛ چه‌بسا آن چیزی که شما در قم دنبالش هستی، خدا در مشهد به شما عطا کند. " و آقا می‌فرمایند: "حرف آن‌ آقا من را از سرگردانی درآورد و تصمیم گرفتم در خدمت پدرم باشم و محل سکونتم را به مشهد منتقل کردم. به هرحال، خدمت به پدر و مادر، در همین دنیا اثر وضعی دارد؛ یعنی در همین دنیا پاداش یا کیفر آن را می‌بینید.شاید این موقعیتی که برای من پیش آمده، حاصل آن دعایی باشد که پدرم در حقّ من کرده است.»

 


ماجرای رها یی 3 جوان ایرانی در دریای کارائیب

ماجرای رها یی 3 جوان ایرانی در دریای کارائیب
منبع:شبکه ایران
سه جوان ایرانی که در آرزوی رسیدن به کانادا با پرداخت میلیون‌ها تومان به قاچاقچیان انسان، راهی سفری پرخطر شده بودند از سوی پلیس هائیتی دستگیر و به ایران بازگردانده شدند.ادامه خبر.....

توضیحات وزیر اطلاعات درباره مدحی

در حاشیه جلسه هیئت دولت عنوان شد؛
توضیحات وزیر اطلاعات درباره مدحی
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مصلحی در خصوص محمدرضا مدحی گفت: ایشان فردی بوده که آنها برنامه‌ریزی کرده‌اند از آن استفاده کنند که تشکیلات اطلاعاتی کشور توانست با اقدامات اطلاعاتی او را از آن خود کرده و در مجموعه آنها نفوذ بدهد.ادامه خبر.....


حزب اسلامگرا برنده انتخابات ترکیه

برای سومین بار پیاپی و با کسب 50,3 درصد آرا
حزب اسلامگرای عدالت و توسعه برنده انتخابات ترکیه شد
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: با شمارش 99 درصد صندوق‌های رای در ترکیه ، حزب اسلامگرای عدالت و توسعه، برای سومین بار پیاپی برنده انتخابات پارلمانی این کشور شد.ادامه خبر.....


امکان ارائه لیست مشترک اصولگرایان در انتخابات

حداد عادل در گفتگو با ایرنا خبرداد:
امکان ارائه لیست مشترک اصولگرایان در انتخابات آتی مجلس
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
بیروت - "غلامعلی حداد عادل" رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به درپیش بودن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و ادامه روند گفتگو میان جریانهای اصول گرا در این زمینه گفت: امکان ارائه لیست مشترک اصول گرایان در انتخابات آتی وجود دارد. ادامه خبر.....

عربستان مجمع دیکتاتورها

آیت‌الله جنتی درخطبه‌ دوم نماز عبادی سیاسی جمعه تهران:
عربستان مجمع دیکتاتورها شده است

خبرگزاری فارس: آیت‌الله جنتی گفت: الحمدالله دیکتاتور یمن فرار کرده و پیش دیکتاتور عربستان رفته و در آنجا مجمع دیکتاتورها تشکیل شده است.حرکت مردم منطقه سرکوب شدنی نیست.ادامه خبر.....