سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

دانشجویان معترض مقابل سفارت سوییس

موج محکومیت اهانت به قرآن - 107

دانشجویان معترض مقابل سفارت سوییس: وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد

منبع:شبکه خبر دانشجو

دانشجویان تجمع کننده مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به هتک حرمت قرآن کریم، فریاد «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سردادند.

به گزارش خبرنگار سیاسی «شبکه خبر دانشجو»، معترضان تجمع کننده مقابل سفارت سوئیس با اعتراض به اقدام وقیحانه دو کشیش آمریکایی در به آتش کشیدن قرآن، فریاد «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد» سردادند.

بنا بر این گزارش، معترضان کفن پوش با حضور در مقابل سفارت سوئیس که حامی منافع آمریکا در ایران است، ضمن سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیست»، با در دست داشتن پلاکاردها و فریادهای «الله اکبر» و «لا اله الا الله» و «محمد رسول الله» اقدام وقیحانه دو کشیش آمریکایی را محکوم کردند.

این گزارش حاکی است، در این تجمع مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی ضمن اعلام تسلیت به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان و مسلمانان جهان بیانیه ای را قرائت کرد.

تجمع کنندگان در حالی که در اعتراض به قرآن سوزی در آمریکا مقابل سفارت سویس تجمع کردند، با در دست گرفتن قرآن اعتراض خود را به این هتاکی اعلام نمودند./انتهای پیام/


100 میلیون دلارکمک جدید به سیل زدگان پاکستان

معاون اول رییس جمهور اعلام کرد:
اختصاص 100 میلیون دلارکمک جدید به سیل زدگان پاکستان
منبع:خبرگزاری برنا
معاون اول رییس جمهور از اختصاص 100 میلیون دلار کمک جدید ایران به سیل زدگان پاکستانی در جلسه شامگاه امروز یکشنبه هیات دولت خبر داد.ادامه خبر.....

اصلاحات پیشنهادی دولت اردوغان 60 درصد رای مثبت آورد

بعد از اعلام نتایج اولیه همه پرسی در ترکیه:
اصلاحات پیشنهادی دولت اسلام گرای اردوغان 60 درصد رای مثبت آورد
منبع:خبرگزاری برنا
بعد از پایان همه پرسی اصلاحات قانون اساسی در ترکیه و شمارش 70 درصد آرا، 60 درصد از رای دهندگان به اصلاحات پیشنهادی دولت اسلام گرای رجب طیب اردوغان رای مثبت دادند.ادامه خبر.....

ثبت نام دانشجویان جدید دانشگاه پیام نور فارس

زمان و مکان ثبت نام دانشجویان جدید دانشگاه پیام نور فارس اعلام شد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
شیراز- روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان فارس اعلام کرد: زمان و مکان ثبت نام دانشجویان جدیدالورود دانشگاه پیام نور در شهرستان های فارس اعلام شد.
به گزارش ایرنا در این گزارش آمده است: دانشجویان جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و کارشناسی ناپیوسته که به صورت فراگیر و یا رسمی در 42 مرکز واحد دانشگاه پیام نور در استان فارس پذیرفته شده اند باید با مراجعه به سایت اینترنتی دانشگاه پیام نور فارس به نشانی www.farspnu.ir از زمان ثبت نام و مدارک مورد نیاز برای نام نویسی در دانشگاه مطلع شوند.
ثبت نام دانشجویان جدید از فردا یکشنبه بر اساس زمانبندی انجام شده آغاز می شود.ک/1

پخش سریال «مختارنامه» از 9 مهر

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد؛
فرجی: پخش سریال «مختارنامه» از 9 مهر آغاز می‌شود
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه یک سیما از آغاز پخش مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» به کارگردانی «داوود میرباقری» از 9 مهرماه خبر داد. ادامه خبر.....


مجلس خبرگان باید در تبیین ولایت فعالتر شود

آیت الله علم‌الهدی در گفتگو با فارس:
مجلس خبرگان باید در تبیین ولایت و دفاع از ولی فقیه فعال‌تر شود
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: وظیفه مجلس خبرگان این است که در شخصیت تشکیلاتی و جمعی در عرصه تبیین ولایت و دفاع از ولی فقیه به صورت فعال‌تر و جدی‌تر در صحنه باشد.ادامه خبر.....


آمادگی لبنان برای استقبال گرم از احمدی نژاد

رییس جمهور لبنان:
آمادگی لبنان برای استقبال گرم از احمدی نژاد
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- رییس جمهور لبنان در تماس تلفنی با رییس جمهور ایران با اشاره به سفر آتی محمود احمدی نژاد به لبنان، آمادگی دولت و ملت این کشور را برای استقبال گرم از دکتر احمدی نژاد مورد تاکید قرار داد.
به گزارش روز شنبه خبرنگار سیاسی ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، میشل سلیمان رییس جمهور لبنان در این تماس تلفنی فرارسیدن عید فطر را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تبریک گفت.
همچنین احمدی نژاد نیز با تبریک عید فطر به دولت و مردم مومن و شجاع لبنان اظهار امیدواری کرد این عید، مقدمه برپایی عدالت، صلح و برادری در همه جهان باشد.

دو برابر شدن کمکهای ایران به مردم سیل زده پاکستان

در پی فرمایشات رهبر معظم انقلاب/
حجم کمک‌های انسان‌دوستانه ایران به مردم سیل زده پاکستان دو برابر می‌شود
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران- رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر افزایش حجم کمک‌های کشورمان به سیل زدگان پاکستان گفت: کمک‌های ارسالی به سیل زدگان پاکستانی تا میزان دوبرابر (دوهزار تن) افزایش خواهد یافت. ادامه خبر.....

توقیف 16 هزار خودرو در سه روز گذشته

توقیف 16 هزار خودرو در سه روز گذشته

منبع:واحد مرکزی خبر

رئیس پلیس کنترل ترافیک شهری راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از برخورد قاطع پلیس با رانندگان متخلف و حادثه ساز و توقیف حدود 16 هزار خودرو در سه روز گذشته خبر داد.

سرهنگ محسن مهرآیی در مصاحبه با خبرنگارواحد مرکزی خبر گفت: توقیف این خودروها به علت ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز بوده است.

سبقت و سرعت غیرمجاز، استفاده نکردن از کمربند و کلاه ایمنی، حرکات مارپیچ و آکروباتیک، رعایت نکردن فاصله طولی و صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی جزو تخلفات شش گانه حادثه ساز اعلام شده است که پلیس بدون اغماض با متخلفان برخورد خواهد کرد.

سرهنگ مهرآیی افزود: 7200 خودرو در جاده های کشور و 8700 خودرو در شهرها به علت رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی و نیز ارتکاب همزمان دو تخلف حادثه ساز توقیف شده اند.


پایگاههای امدادی ایران در نقاط سیل زده پاکستان

استقرار پایگاههای امدادی ایران در همه نقاط سیل زده پاکستان

منبع:واحد مرکزی خبر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: ‌به منظور افزایش کمک رسانی به سیل زدگان پاکستان، در صدد هستیم پایگاههای کمک رسانی ایران در همه ایالتهای سیل زده پاکستان ایجاد شود.

ادامه خبر.....