سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

اتباع ایرانی از سفر به انگلیس خودداری کنند

وزارت‌خارجه در اطلاعیه‌ای خواستار شد
اتباع ایرانی از سفر به انگلیس خودداری کنند
منبع:خبرگزاری فارس
 

خبرگزاری فارس: وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در توصیه‌ای به اتباع کشورمان از آنها خواست که در شرایط نامساعد کنونی از سفر غیر ضروری به انگلیس خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس سایت وزارت امور خارجه کشورمان طی توصیه‌ای مسافرتی به شهروندان کشورمان که خواهان سفر به انگلیس می‌باشند از آنها خواسته است تا از سفر به این کشور در شرایط فعلی خودداری کرده و در صورت اضطراری بودن سفر، از حضور در اماکن ناآرام پرهیز نمایند.

در این توصیه همچنین از اتباع ایرانی مقیم انگلیس خواسته شده که برای در امان ماندن از آسیب‌ها و خطرات احتمالی، حتی الامکان از حضور در این مناطق خودداری کنند.

در این اطلاعیه همچنین از آن دسته از هموطنان که خواهان سفر به انگلیس در شرایط نامساعد کنونی می‌باشند خواسته شده با دقت کامل حوادث و تحولات جاری در این کشور را از طریق رسانه‌های گروهی پیگیری نمایند.


عزت امروز ایران بیش از هر زمان دیگری است

رهبر معظم انقلاب :
عزت امروز ایران بیش از هر زمان دیگری است
منبع:خبرگزاری فارس
تهران - رهبر معظم انقلاب اسلامی عزت بین المللی نظام را ناشی از پافشاری مردم و مسئولان براصول و ارزشها و شعارهای اصلی انقلاب دانستند و تأکید کردند: عزت و اعتبار جمهوری اسلامی ایران، امروز بیش از هر زمان دیگری است. ادامه خبر.....

قبض موبایل در هر ماه بالای یک میلیون تومان!

صدوقی خبر داد:
قبض موبایل 120 مشترک در هر ماه بالای یک میلیون تومان!
منبع:جام جم آنلاین
جام جم آنلاین: مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر 120 نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند!.ادامه خبر.....

مرگبارترین حمله علیه ناتو در افغانستان

مرگبارترین حمله علیه ناتو در افغانستان
منبع:جام جم آنلاین
جام جم آنلاین: یک هلی‌کوپتر غول‌پیکر شینوک حامل نیروهای ویژه آمریکایی و سربازان افغان سقوط کرد که در نتیجه آن 31 نظامی آمریکایی و 7 سرباز افغان کشته شدند. گروه طالبان گفته است این هلی‌کوپتر را با شلیک راکت سرنگون کرده است. ادامه خبر.....

تدابیر ویژه امنیتی در تل آویو

تدابیر ویژه امنیتی در تل آویو به اجرا گذاشته شد
منبع:شبکه ابران
نیروهای امنیتی و پلیس رژیم صهیونیستی از ساعاتی قبل از برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز علیه سران این رژیم در خیابان های تل آویو مستقر شده اند.

به گزارش سرویس بین الملل شبکه ایران به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی، ساعاتی قبل از آغاز تجمعات اعتراضی در تل آویو تدابیر امنیتی گسترده ای در این شهر به اجرا گذاشته شد. پلیس رژیم صهیونیستی خیابان های اصلی در مرکز تل آویو و جاده های منتهی به شهر را بست تا اوضاع را تحت کنترل بگیرد.
این شبکه رادیویی افزود: معترضان به گرانی در اسرائیل قرار است امروز تجمعات اعتراضی خود را در تل آویو، قدس و حیفا پیگیری کنند و انتظار می رود تجمعات امروز گسترده باشد.
درهمین حال خبرگزاری کویت نیز گزارش داد، از سه هفته گذشته تاکنون عده ای با برپایی چادرهایی در تل آویو به تحصن روی آورده اند ضمن اینکه موج اعتراضات به گرانی ها، از شمال تا جنوب اسرائیل را فرا گرفته است.
معترضان سیاست های اقتصادی و اجتماعی حکومت بنیامین نتانیاهو را عامل اصلی گرانی می دانند به همین منظور کارشناسان ادامه تجمعات اعتراضی را مهم ترین تهدید برای ائتلاف حاکم بر اسرائیل می دانند.


روحهای سرگردان در سریالهای ماه رمضان

برنا گزارش می‌دهد

روح‌های سرگردان و شیاطین مجسم در سریال‌های ماه رمضان چه می‌کنند؟

منبع:خبرگزاری برنا

روح‌های سرگردان و شیاطینی که در کالبد انسانی وارد زندگی خاکیان شده‌اند، در شب‌های قدر و روزهای منتهی به ماه مبارک سر و سامان می‌گیرند.ادامه خبر.....

 


کارنامه نهایی داوطلبان کنکور نیمه دوم مهرماه منتشر میشود

سرورالدین در گفت‌وگو با فارس:
کارنامه نهایی داوطلبان کنکور نیمه دوم مهرماه منتشر می‌شود
منبع:خبرگزاری فارس
 

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: کارنامه نهایی داوطلبان کنکور 90 نیمه دوم مهرماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.ادامه خبر.....