سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

ورزش جانبازان و معلولان ایران پرچمدار تلاش و کوشش

در پیامی به مناسب افتخارآفرینی کاروان محرم در بازی های پاراآسیایی
دکتر سعیدلو: ورزش جانبازان و معلولان ایران پرچمدار تلاش و کوشش در جهان است

منبع:پایگاه خبری ورزش ایران

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی در پیامی افتخارآفرینی کاروان جانبازان و معلولان کشورمان در بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو را به همه جانبازان سرافراز و ملت شریف ایران اسلامی تبریک گفت.
به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران، درمتن پیام دکتر سعیدلو آمده است: موفقیت جوانان ایرانی در اولین دوره بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو یک بار دیگر ثابت کرد که ورزش جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران پرچمدار تلاش و کوشش در جهان است.
بی تردید کسب مدال‌های رنگارنگ این جوانان غیور در میادین بین المللی مسئولیت دستگاه ورزش را نسبت به ورزش جانبازان و معلولان بیش از پیش می‌کند و باعث بارور شدن ایمان جوانان کشورمان در دیگر رشته های ورزشی برای فتح قله های بلند موفقیت خواهد شد.
پس از کسب مقام چهارم بازی های آسیایی گوانگژو توسط کاروان قربان تا غدیر، کسب مقام چهارم توسط کاروان محرم موجی دیگر از امید و شور را در میان آحاد جامعه به جریان درآورد. قطعا کسب اینگونه موفقیت ها در میادین ورزشی بارقه‌ای از امید و نشاط را در درون جامعه به ارمغان می‌آ‌ورد. جامعه‌ای که در آن ورزش و ورزشکار جایگاه ویژه‌ای دارد، قطعا جامعه‌ای پویا بوده و به رشد خواهد رسید.
اینجانب ضمن تشکر از تلاش و همت خستگی ناپذیر کادر فنی و ورزشکاران کشورمان کسب عنوان چهارمی بازی‌های پاراآسیایی گوانگژو که به مانند موفقیت خیره کننده کاروان کشورمان در شانزدهمین دوره بازی‌های آسیایی برگ زرین دیگری را در تاریخ ورزش ایران اسلامی رقم زد، به جامعه ورزشی و ملت شریف کشورمان تبریک عرض مینمایم.