سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

طرح هجرت سه از ابتدای تیرماه در مدارس فارس

طرح هجرت سه از ابتدای تیرماه امسال در مدارس فارس آغاز می شود
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس اعلام کرد: طرح سازندگی هجرت سه از ابتدای تیرماه سال جاری در مدارس فارس آغاز می شود.
به گزارش دریافتی دوشنبه ایرنا، معاون پژوهشی و تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش فارس در جلسه ستاد استانی برگزاری این طرح گفت: برای اجرای هرچه مطلوب تر طرح هجرت سه در تابستان امسال به مدیران مدارس توصیه شده ترتیبی اتخاذ نمایند تا زمینه حضور و مشارکت هرچه بیشتر دانش آموزان در طرح فراهم شود.
صمد طوبایی افزود: برنامه های مرتبط با این طرح باید به گونه ای اجرا شود تا از توانایی ها و ظرفیت های دانش آموزان در سطح گسترده تری استفاده گردد.
وی ادامه داد: شاداب سازی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد حس همکاری و مشارکت در تعمیر و بازسازی فضاهای آموزشی و پرورشی و همچنین تقویت مهارتهای اجتماعی و تربیتی از مهمترین آثار اجرای این طرح محسوب می شود.
مسوول بسیج سازندگی سپاه فجر استان فارس نیز با اشاره به استقبال بی نظیر دانش آموزان از این طرح گفت: برای برگزاری هرچه مطلوب تر این طرح، زمینه همکاری بخش فرهنگی بسیج طلاب برای ارائه آموزش های مذهبی، فرهنگی و اجتماعی به دانش آموزان شرکت کننده در اردوهای سازندگی طرح هجرت سه فراهم شده است.
رسول سرافرازی افزود: استفاده حداکثری از اوقات فراغت و ظرفیت ها و استعدادهای دانش آموزان یکی از اهداف محوری این طرح است.ک/1