سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

اجبار به استعفا برای نمایندگان چند شغله

قربانی در گفتگو با شبکه ایران خبر داد:
نمایندگان چندشغله مجبور به استعفا می‌شوند
منبع:شبکه ایران
سخنگوی کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح نظارت بر نمایندگان به یکی از مصوبات جلسه این کمیسیون اشاره کرد و گفت: در این جلسه مقرر شد نمایندگان مجلس غیر از تدریس در دانشگاه هیچ شغل دیگری از جمله عضویت در هیئت مدیره شرکت های خصوصی و یا دولتی نداشته باشند.ادامه خبر.....

حداقل دستمزد کارگران در سال 90

شورایعالی کار تعیین کرد

330 هزار و 300 تومان حداقل دستمزد کارگران در سال 90

منبع:خبرگزاری برنا

عضو شورایعالی کار گفت: حداقل دستمزد کارگران در سال آینده روزانه 11 هزار و 10 تومان و ماهانه 330 هزار و 300 تومان تعیین شد. ادامه خبر.....

بازدید رهبر فرزانه انقلاب از نمایشگاه فناوریهای راهبردی

بازدید رهبر فرزانه انقلاب از نمایشگاه فناوری‌های راهبردی

منبع:خبرگزاری برنا

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، صبح امروز در بازدید از نمایشگاه فناوری‌های راهبردی از نزدیک با دستاوردهای علمی و فناوری محققان و دانشمندان کشور آشنا شدند.
به گزارش سرویس سیاسی برنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مد‌ظله‌العالی)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ابتدای ورود به نمایشگاه فناوری‌های راهبردی، در محل یادمان شهیدان علی‌محمدی و شهریاری حضور یافتند و با قرائت فاتحه، یاد و خاطره‌ این شهیدان عرصه‌ علم و دانش را گرامی داشتند.

در نمایشگاه فناوری‌های راهبردی، اختراعات، تولیدات و دستاوردهای علمی و فناوری محققان و دانشمندان کشور در بخش‌های "فناوری هوافضا"، "فناوری میکروالکترونیک"، "فناوری انرژی‌های نو"، "فناوری نانو"، "فناوری‌های بین‌رشته‌ای"، "فناوری سلول‌های بنیادی"، "فناوری اطلاعات و ارتباطات" و "زیست‌فناوری و فناوری گیاهان دارویی و طب ایرانی" به نمایش گذاشته شده بود.


ماموران انتظامی فسا از دریافت رشوه خودداری کردند

ماموران انتظامی فسا از دریافت رشوه خودداری کردند
 
شیراز- رییس بازرسی فرمانده انتظامی استان فارس گفت:‌ماموران انتظامی فسا از دریافت بیش از چهار میلیون ریال به عنوان رشوه خودداری کردند.
به گزارش ایرنا سرهنگ سهراب سجادی اظهار داشت: ‌ماموران کلانتری 12 معلم فسا از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 از یک مورد ایجاد مزاحمت در یکی از خیابان های آن شهرستان مطلع شدند.
وی ادامه داد: پس از عزیمت ماموران به محل مشاهده شد چهار نفر جوان یکدستگاه خودرو سورای هیوندا را در کنار خیابان پارک و در حالی که شرب خمر کرده بودند به درون خیابان رفته و برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کردند.
سجادی گفت:‌ متهمان بلافاصله توسط ماموران دستگیر شدند و از آنها مقادیری مشروبات الکلی کشف شد.
وی ادامه داد: پس از دستگیری متهمان یکی از آنها برای اغفال ماموران و رهایی از چنگال قانون مبلغ چهار میلیون و 700 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پیشنهاد کرد که با صحت عمل ماموران مواجه شد.
سجادی اظهار داشت: ماموران ضمن رد رشوه مراتب را برای انعکاس به مقام قضایی صورت جلسه کردند.ک/1

واریز سومین مرحله پرداخت یارانه ها

مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد
واریز سومین مرحله پرداخت یارانه‌ها در نیمه دوم فروردین 90
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها از واریز سومین مرحله پرداخت نقدی یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از نیمه دوم فروردین 90 خبر داد.ادامه خبر.....


تجهیز جنگنده های ارتش به سامانه نبرد در تمام شرایط آب و هوایی

امیر گودینی در گفتگوی تفصیلی با فارس خبر داد:
تجهیز جنگنده‌های ارتش به سامانه نبرد در تمام شرایط آب و هوایی
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: فرمانده پایگاه یکم شکاری مهرآباد با اشاره به نصب تجهیزات و سامانه‌های بروز ناوبری بر روی جنگنده‌های ارتش گفت: امروز ما توان نبرد در تمامی شرایط آب و هوایی را داریم.ادامه خبر.....


آخرین وضعیت ژاپن پس از زلزله دیروز

رایزن سفارت ژاپن در گفت و گو با ایرنا مطرح کرد:
آخرین وضعیت ژاپن پس از زلزله دیروز/ آمادگی ایران برای کمک رسانی تحت بررسی است
منبع:خبرگزاری جمهوری اسلامی
تهران - رایزن و رییس مرکز فرهنگی و اطلاعاتی سفارت ژاپن در تهران اعلام کرد که که نشت رادیو اکتیو در نیروگاه فوکوشیمای ژاپن بیش از استاندارد بوده است. ادامه خبر.....
 

توصیه های پلیس به مسافران وسیله نقلیه عمومی

توصیه های پلیس به مسافران با وسیله نقلیه عمومی
منبع:پایگاه خبری نیروی انتظامی
گروه استان ها – معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با ارایه توصیه هایی در خصوص مسافرت با وسیله نقلیه عمومی ، آرزو سالی خوش و بدون حادثه را برای شهروندان کرد .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، معاونت اجتماعی پلیس پایتخت از مسافران خواست در صورت بروز هرگونه تخلف و مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن 110 و یا حضوری به پلیس اطلاع دهند . - دقت کنید در صورتی پیاده شدن مسافری در بین راه ، وسایل شما با او عوض نشود . - در پایانه های مسافر بری به خودروهای مسافر بر متفرقه ، اعتماد نکنید . - سعی کنید ساک یا چمدان همراه خود را به قفل مجهز کنید یا حتی الامکان از چمدان های قفل دار رمزی استفاده کنید . - توجه کنید افراد ناشناس بسته یا شی ء را در لابلای وسایل شما قرار ندهند . - وسایل خود را در پایانه ها و در هنگام سوار و پیاده شدن از اتوبوس بدون نظارت لازم رها نکنید . - پول های خود را در چند جای مطمئن نگهداری کنید . - از مصاحبت و دردل با افراد ناشناس که تحت عنوان مسافر در کنار شما قرار گرفته اند ، پرهیز کنید . - چناچنچه در مسافرت به خواب می روید ، دقت داشته باشید که ممکن است از این فرصت برای سوء استفاده بهره گیرند . - از افرادی که به طور متفرقه کنار جاده ها اقدام به عرضه خوراکی و نوشیدنی می کنند هرگز چیزی نخرید . - از قرار دادن وجه نقد و وسایل قیمتی در جعبه بار اتوبوس خودداری کنید و برای تحویل بار خود رسید دریافت نمایید . - در داخل اتوبوس و در زمان پیاده شدن تلفن همراه خود را به بهانه تماس در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید . - چنانچه شخص یا اشخاصی با مراجعه به شما قصد بازرسی داشتند ابتدا از آنها کارت شناسایی معتبر پلیس در خواست کنید . - هنگامی که اتوبوس برای اقامه نماز یا رستوران های بین راهی توقف می کند، مواظب وسایل شخصی خود باشید .


بشارت رئیس جمهور به علما

در کنگره بین‌المللی آیت‌الله مرعشی عنوان شد:
بشارت رئیس جمهور به علما
منبع:شبکه ایران
رئیس جمهور گفت: می‌خواهم به شما بشارت بدهم که به لطف مجاهدت علمای بزرگ ما پیامبران و اهل بیت(ع) و فداکاری ‌های ملت ایران و پیشرفت‌های علمی بشریت مرزها به سرعت در حال برچیده شدن است و اندیشه جهانی به سرعت در حال گسترش است.ادامه خبر.....