سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فسانیوز - سایت خبری و اطلاع رسانی

جنون یک سرباز صهیونیست + عکس

جنون یک سرباز صهیونیست + عکس
منبع:رجانیوز

 

پایگاه خبری «فلسطین الیوم» با انتشار تصویری دهشتناک، از اقدام جنون‌آمیز نظامیان صهیونیست در یک مرغداری در نزدیکی نوار غزه خبر داد.

یکی از نظامیان صهیونیست با یورش به این مرغداری، اقدام به تیراندازی و کشتن جوجه‌های یک روزه می‌کند. این در حالی است که مردم نوار غزه در پی محاصره چهار ساله، توان تامین قوت روزانه خود را ندارند و در وضع معیشتی بسیار بغرنجی به سر می‌برند.

 

البته نظامیان صهیونیست پیش از این نیز سابقه حمله وحشیانه به مرغداری‌ها و از بین بردن قوت روزانه فلسطینیان را داشته‌اند.

«پوالا هنکوک» خبرنگار شبکه «سی.ان.ان» به تازگی در گزارشی از غزه، از حمله نظامیان اسرائیلی به یک مرغداری گزارش داد که همه سی و چهار هزار قطعه مرغ و جوجه آن با آتش تانک‌های اسرائیلی تلف شدند.
 

 

کد خبر:84708 -


تناقضات شرم آور در سیاست خارجی آمریکا

تناقضات شرم‌آور در سیاست خارجی آمریکا
منبع:شبکه ایران
رفتارها و استانداردهای چندگانه آمریکا سبب شده است که طی سال‌های اخیر، ننگ جنایت‌های بیشماری بر پیشانی نظام سلطه باقی بماند.ادامه خبر.....

سکه های هخامنشی و پارسیان فاقد وجاهت قانونی

بانک مرکزی اعلام کرد:
سکه‌های هخامنشی و پارسیان فاقد وجاهت قانونی
منبع:شبکه ایران
بانک مرکزی در اطلاعیه‌ای به سازمان استاندارد اعلام کرد که سکه‌های هخامنشی و پارسیان موجود در بازار غیراستاندارد وجاهت قانونی ندارد.

به گزارش شبکه ایران، "محمد کشتی‌آرای" رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر دراین رابطه به مهر گفت: بانک مرکزی دستورالعملی را به سازمان استاندارد ارائه کرده مبنی بر اینکه سکه‌های هخامنشی و پارسیان موجود در بازار فاقد وجاهت قانونی و غیراستاندارد است.
وی با بیان اینکه خرید و فروش اینگونه سکه‌ها ممنوع اعلام شده است، به مردم توصیه کرد که از واحدهای مجاز و دارای جواز از سازمان‌های مربوطه سکه خرید و فروش کنند.
رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه سازمان استاندارد هم غیراستاندارد بودن اینگونه سکه‌ها را اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: هیچ نوع سکه‌های بهار آزادی تقلبی وارد بازار نشده است.


پرداخت یارانه به صورت ماهانه

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌‌ها خبر داد

تصویب پرداخت یارانه‌ نقدی به صورت ماهانه

منبع:خبرگزاری برنا

دبیر ستاد هدفمندی یارانه‌‌ها گفت: بر اساس درخواست‌های مردمی و تقاضاهای نمایندگان مجلس پرداخت ماهانه یارانه نقدی خانوار در ستاد هدفمندی مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

به گزارش سرویس اقتصادی برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمدرضا فرزین اظهار داشت: بنابر این مصوبه، یارانه نقدی خانوارها ماهانه و برای هر نفر 44 هزار و 500 تومان واریز می‌شود.

وی درباره احتمال اجرای فاز دوم اصلاح قیمت ها در سال جاری نیز خاطرنشان کرد: همانطور که زمان اجرای فاز اول اصلاح قیمت‌ها اعلام نشد، زمان اجرای فاز دوم نیز اعلام نخواهد شد.

شرایط کشور آماده ایجاد 2.5 میلیون شغل

رییس‌جمهور در همایش ملی کارآفرینی:

شرایط کشور برای ایجاد 2.5 میلیون شغل آماده است

منبع:خبرگزاری برنا

دکتر محمود احمدی نژاد گفت: همه شرایط و منابع کشور برای ایجاد 2 میلیون و پانصد هزار شغل هدفگذاری شده و برای سال 1390 آماده است.ادامه خبر.....


تظاهرات هزاران نفری در نیویورک در اعتراض به سیاستهای آمریکا

تظاهرات هزاران نفری در نیویورک در اعتراض به سیاست‌های آمریکا
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: هزاران نفر از مردم آمریکا در اعتراض به سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا و سیاست‌ خارجی این کشور همچنین بحران اقتصادی به وجود آمده در آمریکا در شهر نیویورک تظاهرات گسترده‌ای برگزار کردند.

ادامه خبر.....


ادعاهای حریری علیه ایران از اساس "باطل " است

سید حسن‌نصرالله:3
ادعاهای حریری علیه ایران از اساس "باطل " است
منبع:خبرگزاری فارس

خبرگزاری فارس: دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی امشب خود به اتهامات چند روز پیش سعد حریری نخست وزیر پیشبرد امور این کشور علیه ایران اشاره کرد و گفت که این ادعاها از اساس باطل بوده و صحت ندارد.


(ورزشی)،تمایل ندارم به آمریکا بروم

در گفتگو اختصاصی با شبکه ایران؛
حمید سوریان: تمایل ندارم به آمریکا بروم
منبع:شبکه ایران
«من شخصاً تمایل زیادی به رفتن به آمریکا ندارم. چند روز پیش هم آقای یزدانی‌خرم از من و علی‌اکبری در این مورد نظرخواهی کرد که من گفتم تمایل ندارم به آمریکا بروم اما هرطور که فدراسیون و آقای بنا صلاح بدانند وظیفه‌ام است و انجام می‌دهم.»ادامه خبر.....

کیش میزبان سینماگران مستندساز جهان

از 4 تا 8 اردیبهشت

کیش میزبان سینماگران مستندساز جهان می‌شود

منبع:خبرگزاری برنا

جزیره کیش از 4 تا 8 اردیبهشت امسال میزبان تعداد زیادی از بهترین مستندسازان سینمای ایران و جهان است.
به گزارش خبرگزاری برنا از بندرعباس، جشنواره بین المللی فیلم کیش با شعار "میراث مشترک، آینده مشترک" و با هدف حمایت از آثار برتر و رویکرد به فرهنگ ملی و بومی در بعد داخلی و گسترش تعاملات و همگرایی منطقه ای برگزار می‌شود.

در این جشنواره بین المللی که توسط مرکز امور مناطق آزاد و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود، بخش‌هایی کلی از جمله، مسابقه سینمای ایران (خلیج فارس)، مسابقه سینمای بین المللی، مسابقه مناطق آزاد، مسابقه فیلمنامه نویسی و مسابقه فیلم‌های 262 ثانیه‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد.

پیش بینی می‌شود جشنواره فیلم کیش به یکی از اتفاقات مهم سینمایی منطقه و آسیا تبدیل شود.
 
 
 


ایران الگوی پیشرفت دیگر ملتها

رییس جمهور در جمع نخبگان استان کرمانشاه:

ایران باید به الگوی پیشرفت دیگر ملت‌ها تبدیل شود

منبع:خبرگزاری برنا

دکتر احمدی‌نژاد گفت: امروز باید ایران بسازیم و به جایگاهی ارتقا دهیم که الگوی پیشرفت و مرجع علمی، اقتصادی و فرهنگی ملت‌ها شود.ادامه خبر.....